Zásady vrátenia peňazí a reklamácií
Vrátenie tovaru
Stručne:
- Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť v niektorých prípadoch od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku (vrátiť tovar) bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zakúpeného výlučne v našom eshope.
- V špecifických prípadoch v súlade so zákonom, nie je možné v niektorých prípadoch odstúpiť od zmluvy (vrátiť tovar). V našom eshope je to predovšetkým tovar vyrobení na mieru. Konkrétne sa jedná napríklad o laserom gravírovaný vlastný motív.
- V prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy (vrátiť tovar) je potrebné nás o tom informovať. Ideálne prostredníctvom vyplnenia vyššie uvedeného formulára a zaslaním poštou, alebo emailom. Formulár môžete zaslať aj spolu s tovarom, ktorý hodláte vrátiť. Ak si nie ste istí, či je možné vo vašom prípade odstúpiť od zmluvy, vopred nás kontaktujte.
- Ak si formulár neviete vytlačiť, môžete všetky jeho nevyhnutné položky vypísať ručne a priložiť do balíka.
- Tovar s kompletným príslušenstvom nám zašlite alebo prineste po tel. dohode osobne na adresu: CENTE, s. r. o., J. Kozáčeka 2107/16, 960 01 Zvolen, Slovenská republika.
- V prípade doručovania poštou, alebo kuriérom dbajte prosím na dôkladné zabalenie balíka, aby sa predišlo prípadnému poškodeniu tovaru pri preprave. Nezabudnite na výplň (aby sa tovar v balíku voľne nepohyboval), oddelenie tovarov (aby do seba navzájom nenarážali) a neumiestňujte tovar k rohom balíka. Rohy balíka dôkladne vyplňte.
- Balík zašlite doporučenou zásielkou. Neposielajte prosím tovar na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nemôžme prevziať a vráti sa vám.
Reklamácia tovaru
Stručne:
- V prípade, že chcete reklamovať tovar je vhodné nás o tom informovať. Ideálne prostredníctvom vyplnenia vyššie uvedeného formulára a zaslaním poštou, alebo emailom. Formulár môžete zaslať aj spolu s tovarom, ktorý hodláte reklamovať.
- Ak si formulár neviete vytlačiť, môžete všetky jeho nevyhnutné položky vypísať ručne a priložiť do balíka.
- Vo formulári opíšte čo najvýstižnejšie reklamovanú vadu a akým spôsobom sa prejavuje. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené v reklamačnom formulári.
- Tovar s kompletným príslušenstvom a spolu s podpísaným reklamačným formulárom nám zašlite alebo prineste po tel. dohode osobne na adresu: CENTE, s. r. o., J. Kozáčeka 2107/16, 960 01 Zvolen, Slovenská republika.
- V prípade doručovania poštou, alebo kuriérom dbajte prosím na dôkladné zabalenie balíka, aby sa predišlo prípadnému poškodeniu tovaru pri preprave. Nezabudnite na výplň (aby sa tovar v balíku voľne nepohyboval), oddelenie tovarov (aby do seba navzájom nenarážali) a neumiestňujte tovar k rohom balíka. Rohy balíka dôkladne vyplňte.
- Balík zašlite doporučenou zásielkou. Neposielajte prosím tovar na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nemôžme prevziať a vráti sa vám.